Pairingi #1

Witajcie! To znowu ja i znowu bez rozdziału. Wiem jestem okropna, ale naprawdę nie mam czasu (ani pomysłu). Jednak żeby cokolwiek działo się na blogu, postanowiłam zamieścić chociaż to. Myślałam o tym już jakiś czas temu, ale dopiero teraz się za to zabrałam. Otóż przedstawiam Wam moje opinie na temat paringów. No to zaczynamy! (kolejność przypadkowa)


1. Jelsa - Jack Frost + Elsa




Jest to jeden z najpopularniejszych shipów z Frozen. W Internecie można znaleźć naprawdę dużo różnych fanficków, fanartów i filmików. Ja osobiście nie wiem na czym polega sukces tego połączenia. Może nie jest złe, ale opiera się chyba tylko na tym, że oboje mają moc. Tak czy siak, nie mam nic przeciwko, ale nie uważam to za strzał w dziesiątkę. Jednak muszę przyznać, że niektóre fanarty są naprawdę ładne.



2. Helsa - Hans + Elsa



Po prostu kocham tę parę, ale postaram się być obiektywna. :-)

Myślę, że jest to równo popularny paring jak Jesla. Dlaczego go tak bardzo lubię? Razem wyglądają ślicznie! A teraz na serio, oboje mają nieciekawe dzieciństwo i zasługują na miłość. Mogą ją sobie dać nawzajem. Zarówno Hans jak i Elsa dopiero uczą się kochać. Jasne, królowa już jako dziewczynka darzyła uczuciem swoją siostrę, ale potem przez wiele lat starała się przestać czuć cokolwiek. Mimo wszystko pozostaje kwestia nie do końca dobrego zachowania księcia. ;-) Chyba tylko fan Helsy zrozumie jak możemy mu to wybaczyć.




3. Felsa - Elsa + Flynn



felsa gif - Google Search | Frozen funny, The big four, Dance

To jest już zdecydowanie mniej znany ship. Nie mniej jednak ma sporą rzeszę fanów. Ja sama też do nich należę. Oczywiście nie lubię tej pary tak jak Helsy, ale ma swój urok. Wiem, że Flynn jest zajęty, ale i tak pasuje do Elsy. Właśnie znienawidzili mnie wszyscy fani Flynnzel. I tak uważam, że wyglądają uroczo. ;-)


4. Kristanna - Anna + Kristoff


✝☮✿☆ DISNEY FROZEN ✝☯☆☮ Kristanna Kiss on We Heart It


Jedyny z przedstawionych na razie paringów, który naprawdę pojawia się w filmie. Ta parka jest po prostu sweet! Oni są tak kochani w tej swojej nieporadności. Uwielbiam ich za ich teksty. Jednak brakuje mi tym shipie nutki romantyzmu.




5. Hanna - Anna + Hans


Też pojawia się wątek tej pary w filmie, ale wszyscy dobrze wiedzą jak się to kończy. :-P Gdy oglądałam fanarty to najwięcej pokazuje dobre zakończenie lub przyszłość zakochanych np. ślub. Co do mnie uważam, że nie pasują do siebie. Anna jest spontaniczna, wesoła, szalona i nierozważna. Natomiast Hans, gdy zdejmie swoją przykrywkę jest zupełnie inny. Księżniczka co by się nie działo jest sobą, podczas gdy książę zrobi wszystko by się przypodobać. To nie zmienia faktu, że często oglądam obrazki z tą parką.


To były najbardziej znane shipy. W przyszłości mam zamiar zrobić 2 część z tymi mniej popularnymi i może pojawią się tam też pary z innych animacji Disney'a? A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!









Komentarze

  1. Witam ;) Ehh szkoda że nie pojawił się kolejny scen, jestem bardzo ciekawa co będzie dalej, jeśli chodzi o moją opinię na temat paringów Elsy to wygląda to tak:
    Helsa- Jestem zdecydowanie za :) to mój ulubiony paring i według mnie ma duży potencjał. Myślę że Hans nie jest tak do końca zły, miał trudne dzieciństwo, był ignorowany przez własną rodzinę i zapomniał czym jest miłość. Elsa i Hans są do siebie podobni, oboje są poważni, eleganccy, inteligentni i wysoko urodzeni. Fakt że Hans zalazł Elsie i Annie za skórę, ale jeśli naprawdę chciałby się zmienić, to dałabym mu drugą szansę.
    Jelsa- nie jestem zwolenniczką tego związku, jest dla mnie dość płytki, oparty tylko na tym że Elsa i Jack mają podobne moce, zaś różnic jest więcej np. postacie są z innych wytwórni i nie ma szans na ich połączenie, Jack jest duchem, Elsa człowiekiem, mają różne charaktery po za tym Jack wygląda przy Elsie jak dzieciak. Zgodzę się tylko że niektóre arty z nimi są ładne, zwłaszcza te gdzie dodali Jackowi trochę lat ;)
    Felsa- nie bardzo mogę się do tego odnieść, bo nie oglądałam Zaplątanych, ale wydaje mi się to bez sensu, bo z tego co wiem to Flynn jest już z Roszpunką.
    Elsanna- no cóż to parring osób które nadinterpretują miłość Elsy i Anny, dodając miłość romantyczną, dla mnie homoseksualizm i kazirodztwo to już trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że Jack wygląda przy Elsie jak dziecko. Pod tym względem w ogóle do siebie nie pasują. Zwłaszcza, że według mnie królowa Arendelle jak na swój wiek wygląda dość poważnie, ale to dodaje jej uroku.

      Usuń
  2. Uu, Julka przyszła i będzie komentować.

    A więc tak. Widziałam gdzieś w internecie zdjecie porównujące Helsę i Jelsę + opis (pewnie większość widziała, ale ja i moje tłumaczenie nie są zbyt kompatybilne). Tekst był po angielsku, ale sens brzmiał mniej więcej tak: ludzie lubią Jelsę, bo jest piękna i wyidealizowana, ale miłość taka nie jest, nie zawsze jest wszystko pięknie, ładnie, nie zawsze jest łatwo i nie zawsze wszystko się układa. Dlatego lubią Helsę – bo jest szczera i prawdziwa.
    Zgadzam się z tym w stu procentach.

    Co do Flynna i Elsy – jakoś mnie to, że tak powiem, nie kręci. Tak samo Hiccup (dobrze napisałam?) i Elsa, czy tym podobne. Julian jest zajęty i... Dobra, to nie ma i tak znaczenia, bo lubię Jannę i wyszłabym na hipokrytkę.

    Reszta paringów typu Elsanna, Hansoff czy coś też nie. Tolerancja tolerancją, ale no ludzie. Szanujmy się (o nie, wynoszę teksty ze szkoły).

    Czekam na rozdział i życzę weny, pomysłów i DUUUUŻO czasu. Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cytat, który dałaś na początku jest śliczny! Gdybyś znów wpadła na ten obrazek koniecznie proszę o link. :-) Także się z nim zgadzam. Co do Hiccelsy to też uważam, że jest bez sensu, ale chciałam o tym opowiedzieć więcej w kolejnej części
      Pzdr Marisol!
      PS. Wreszcie zabrałam się za pisanie kolejnego rozdziału, ale niestety na razie nie idzie mi zbyt dobrze.

      Usuń
  3. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/98/9a/78/989a788f8150abb9bc5c3981548fcf65.jpg

    Chyba chodziło mi o to zdjęcie, jednak podobnego cytatu tu nie widzę. Albo gdzieś go zasłyszałam, albo przyszedł całkowicie z głowy. Jednakże chciałam oddać sens tego porównania. Chyba rozumiesz, co chcę przekazać, chyba że moje tłumaczenie jest aż tak niezrozumiałe XD

    Bardzo dobrze, że zaczęłaś pisać rozdział. Pierwszy krok do sukcesu ;D Trzeba mieć wenę, a ten wen to taki mały, wredny stwór, który czasem kompletnie nie chce nas odwiedzić. #metafory #wow
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wen się jednak pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojojoj długo mnie tu nie było...muszę nadrobić.Dobra teraz Zuzia bd oceniać (już to widzę XD)
    Jelsa- Gdy patrze na obrazki no to wyglądają razem prześlicznie...są tacy słodcy no i z wyglądu do sb pasują.Jednak oglądając obydwie bajki(podkreślmy,że są z innych wytwórni i nie mg by się złączyć to tak jak Cola złączyła by się z pepsi)to charaktery postaci nie pasują do siebie wgl...no i zgadzam się z moimi przedmówcami,że Jack przy Elsie wygląda jak dzieciak.Obydwie postacie bardzo lubię(Else bardziej)ale jako para zdecydowanie NIE!
    Helsa- Choć Hans z wyglądu wgl mi się nie podoba (nie lubię rudych xd nie obrażając tu mojego przyjaciela,ale rudzi mi się nie podobają)To razem z Elsą wyglądają przesłodko i po prostu nic dodać nic ująć...pasują do sb.
    Felsa-Co to wgl za pomysł?!!Ja się pytam.Mój przystojniaczek ukochany Flynn ulubiony książę Disneya miałby zdradzać moją jedną z ulubionych księżniczek Disneya - Roszpunke.Okropny pomysł...
    Kristanna- Słodziaki,stworzeni dla sb
    Hanna- Nieeee...po tym co on zrb biednej Ani to ona w życiu by do niego nie wróciła
    Elsanna- Coo?!!Ok..ja jestem liberalna i sama mam koleżankę,która jest homoseksualna i bardzo ją lubię,ale no sory lesby,które są siostrami no bez przesady.
    To są moje opinie;)Czekam na next i życzę weny:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie napisałaś nic o Kristelsie (Kristoff i Elsa) :( A szkoda, bo parring niezwykle ciekawy... Ja jestem oczywiście #teamHelsa i nie rozumiem, jak można shipować Jacka z Dreamworska z Elsą z Disney'a.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2