Kraina Lodu 2 - premiera

Witajcie kochani w tym pięknym dniu!  Dzisiaj mam dla Was wspaniałe wieści. Wreszcie nadeszła ta chwila i Disney ogłosił datę premiery drugiej części naszego cudownego filmu!
Znalezione obrazy dla zapytania frozen happy olaf gif


Jak dowiadujemy się z tej strony LINK premiera zaplanowana jest na... 27 listopada 2019 roku.
Musimy czekać jeszcze tylko i aż dwa i pół roku. Damy radę? Ja już odliczam dni. Na szczęście z czasem będziemy się dowiadywać coraz więcej o nowej części. Obsada, zdjęcia, zwiastuny. Nie mogę się doczekać! A wy?


Podobny obraz

Co się wydarzy w Arendelle? Czy będziemy świadkami wielkiej, romantycznej miłość, czy Disney znów postawi na siostrzane relacje? Jak Elsa będzie sobie radzić ze swoimi mocami? Czy pojawią się nowe postacie? Jakie będą nowe piosenki i czy dorównają ścieżce dźwiękowej pierwszej części? No i w końcu czy pojawi się Hans? Mam nadzieję, że pytania, które zadają sobie wszyscy fani, już niedługo dostaną odpowiedzi.
Podobny obraz

Co Wy myślicie o nowej części i czy jesteście tak samo niecierpliwi jak ja? Dajcie znać w komentarzach. Póki co jedyne co mogę powiedzieć to, to że nowy rozdział już wkrótce...

Komentarze

  1. Też się nie mogę doczekać! I mnie też podobają się sukienki sióstr, właściwie to ciuchy wszystkich bohaterów, uważam, że to najlepsze jak do tej pory ♥
    I czekam z niecierpliwością na rozdział! :D Ostatni przeczytałam, ale widzę, że nie skomentowałam. Niedługo to nadrobię! :)
    [lodowy-wierch]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, cofam to, co napisałam w komentarzu pod najnowszą notką, po prostu jestem ślepa i nie umiem komentować w odpowiednim miejscu najwyraźniej xD
      W każdym razie drugiej części filmu też nie mogę się doczekać, ale jakoś tak mniej, bo w międzyczasie jeszcze dużo przed nami :D I w tym przypadku chyba postaram się żyć możliwie jak najbardziej bezspoilerowo, żeby później w kinie się zaskoczyć :D

      Usuń
    2. Też o tym myślałam, i gdy już zaczną pojawiać się pierwsze informacje o drugiej części, będę miała konflikt ze sobą: czytać czy nie czytać. Uwielbiam niespodzianki, ale chyba ciekawość będzie silniejsza ode mnie.

      Usuń
    3. Ja chwilowo się zawzięłam, więc mam nadzieję, że niechcący na nic nie wpadnę, bo pewnie to mnie złamie xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2