Ranking #1

Dzień Dobry! Zapraszam do obejrzenia zapowiedzianego rankingu! Obiecałam, że wstawię we wrześniu i prawie mi się udało. Jeżeli Wam się spodoba, to będę robić i publikować następne. Jest to mój pierwszy filmik, który wstawiam, więc proszę o wyrozumiałość. Za ewentualne błędy, przepraszam. Dodam jeszcze tylko, że niestety plik był za duży, więc musiałam go podzielić  na 3 części. Mam nadzieję, że to nie jest duży kłopot.
Najpierw jednak parę informacji. Jak pewnie zauważyliście, na blogu pojawiła się ankieta dotycząca zakończenia opowiadania. Bardzo Was proszę, abyście zagłosowali i podzielili się ze mną Waszą opinią. Naprawdę liczę się z Waszym zdaniem i chcę, aby to co czytacie Wam się podobało. Dlatego poświęćcie chwilkę i zagłosujcie. Z góry dziękuję!
Następny rozdział pojawi się już niedługo, więc bądźcie czujni. :) Będzie to najprawdopodobniej ostatni, ale zastanawiam się jeszcze nad napisaniem epilogu. Zobaczymy, co z tego wyniknie.
Jestem także w trakcie pisania one-shotu. Będzie to taka przyjemna, zabawna historyjka o podróży w czasie. Oczywiście wszystko w klimacie Krainy Lodu. 


Zapraszam do oglądania!


Komentarze

  1. Komentuję tak późno, bo ciężko było mi znaleźć czas i zebrać się do przesłuchania aż tylu piosenek xD
    Super pomysł na ranking! Fajnie, że w top 5 dałaś dłuższe fragmenty piosenek :D Jedne z moich ulubionych wersji językowych to polska, angielska i norweska, ale też nie słyszałam wszystkich xD Podoba mi się też niemiecka :D
    Nie słuchałam nigdy azjatyckich wersji, a w sumie są całkiem ładne, nie dziwię się, że dałaś je tak wysoko, zwłaszcza w malajskim podoba mi się głos Anny ^^ Kłóciłabym się tylko z ostatnim miejscem, duński jak duński, najpiękniejszy nie jest, ale ja za to nie mogę zdzierżyć holenderskiej wersji XD
    Mam nadzieję, że zrobisz kolejne rankingi! Najbardziej czekam na Reindeers XD
    Pozdrawiam serdecznie :)
    [lodowy-wierch]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Piosenek trochę jest, ale to nadal nie wszystkie, jakie istnieją. Następny ranking będzie, ale nie jestem w stanie powiedzieć kiedy, ponieważ mam małe problemy techniczne (czytaj: laptop mi nawala ;-) ). W zasadzie nie myślałam o Reindeers, ale to niezły pomysł.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hej, dopiero teraz na Liście czytelniczej zauważyłam, że jakiś czas temu dodałaś drugą część rozdziału, ale okazuje się, że wpis już nie istnieje :/ Skasowałaś go? Albo coś się stało? Nie zdążyłam jeszcze przeczytać, a bardzo bym chciała :/
    Pozdrawiam
    [lodowy-wierch]
    (Kurczakowy Kombajn; zmieniłam nicka xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skasowałam, bo opublikowany był przez przypadek. Przepraszam za nieporozumienia. Jestem jednak w trakcie pracy i już niedługo będzie. Trochę się niestety opóźniam z powodu nauki. Naprawdę chciałabym pisać, ale nie mam czasu. Robię, jednak co w mojej mocy, by pisać jak najczęściej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. W porządku, nie ma problemu, wystraszyłam się po prostu, że coś stało się nie z twojej winy :D W takim razie niecierpliwie czekam na właściwą premierę ;)
      A sprawę z nauką jak najbardziej rozumiem, sama mam dużo pomysłów, a mało czasu na ich realizację :(
      Życzę weny, dużo wolnego od nauki i pozdrawiam!
      [lodowy-wierch]

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2