Ranking #2

Dzień Dobry! Dzisiaj jest piękny dzień na wstawienie nowego postu, nie sądzicie? To może kolejny ranking? Tak jak zapowiedziałam oto on! Najpierw jednak parę formalności. Wstawiłam epilog i zapraszam do przeczytania i komentowania. To oficjalny koniec tego opowiadania i nie planuję kolejnej części. Niedługo pojawi się inne, nowe opowiadania. Zmieniłam także wygląd bloga, co pewnie już zauważyliście. Podoba się Wam czy lepszy był ten stary? Usunęłam stronę Pytania do bohaterów , jeśli jakieś macie to proszę je zadawać w komentarzach. Nie ma już także Bohaterów, z racji, że opowiadanie się zakończyło. Pojawiły się za to dwie nowe strony O blogu oraz Kącik inspiracji. Serdecznie zachęcam do zajrzenia! A teraz już przechodzimy do rankingu:

Część I:


Część II:

Podzielcie się ze mną Waszą opinią!

Komentarze

  1. Hejka, zerknęłam na Twój ranking i wiem, że bardzo lubię angielską i polską wersję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Miło mi, że ktoś to ogląda. ;-) Ja też bardzo lubię obie te wersje i słucham ich chyba najczęściej, ale tak jak wspomniałam w rankingu, inne także skradły moje serce i nawet bardziej przypadły mi do gustu. Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2