Nowe postacie

Miałam zamiar opublikować coś innego, ale fanpage Frozen na Facebooku przekazał nam takie informacje, których nie mogłam zignorować.



W ostatnich dniach w Anaheim odbyło się D23 Expo, czyli wielki zjazd fanów Disney'a.


Z tego powodu strona Frozen wstawiła kilka ciekawych postów. Zacznijmy od tego: 
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRSvOt3OnzTU1GVJb5Kojc_IGHnGfdM3URUCLrwbRuWfPNTNZizUeBIVCH6PAlBFv2cwBarnE3bLk7-x1heX8Jwhtl5XoCy58qcOmDHtNAFHk3OY8yP24r84f40U3_fv6OJwaMa7NIQPuK/s1600/Screenshot_20190824-230724_Facebook.jpg
W treści jest napisane: "Właśnie ogłoszone: Sterling K. Brown (Porucznik Matthias) i Evan Rachel Wood (Królowa Iduna) dołączyli do obsady Krainy Lodu 2 (...) ". Wynika z tego, że pojawi się jedna nowa postać i będzie nim porucznik Matthias. Widoczny jest on na pierwszym zdjęciu. Jego ubranie świadczy o tym, że najprawdopodobniej należy do wojska Arendelle. Evan Rachel Wood natomiast nie wcieli się w nową postać tylko zagra królową Idunę, matkę Elsy i Anny. Już sam zwiastun sugerował, że będzie ona miała ważniejszą rolę niż w pierwszej części i teraz się to potwierdziło. Co ciekawe, królowa miała (aż jedną) linię dialogową w Krainie Lodu 1, ale wtedy zagrała ją sama Jennifer Lee, reżyserka filmu. Podejrzewam, że nie była w stanie podjąć się bardziej rozbudowanej roli.



Następny post brzmi: "Trochę znanych twarzy z Krainy Lodu 2 i nowa obsada zatrzymała się na D23 Expo: Idina Menzel, Kristen Bell, Josh Gad, Jonathan Groff, Sterling K. Brown i Evan Rachel Wood (...) ".



Moje pytanie brzmi: dlaczego nie ma tam Santino Fontany (Hans)?
Odpowiedzi są dwie:
1. Nie będzie go w filmie (moje serce wpada w otchłań rozpaczy).
2. Disney robi nam wielką niespodziankę (moje serce się raduje).

Co wy o tym myślicie? Dajcie mi znać  w komentarzach!

Komentarze

  1. Hej, ogólnie to też trzymam kciuki za to, by Hans pojawił się w filmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wikipedii i imdb.com jest w obsadzie, więc kto wie?

      Usuń
  2. Też to widziałam. Mam nadzieję, że to nie jest zwykły błąd.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2