Kraina Lodu 3 - moje przewidywania

W ostatnim czasie Disney zrobił nam miłą niespodziankę i zapowiedział powstanie trzech nowych filmów animowanych. Kolejnych części Zwierzogrodu, Toy Story i oczywiście Krainy Lodu. Ja z chęcią zobaczę wszystkie te animacje, bo jestem fanką każdego z tych tytułów. Wiadomo jednak, że najbardziej porusza mnie wiadomość o nowym Frozen

Nie znamy jeszcze daty premiery ani żadnych innych informacji o filmie, ale samo to, że Disney pracuje nad nową częścią jest czymś niezwykle interesującym. Ja przyznam szczerze, że zupełnie nie spodziewałam się Krainy Lodu 3. Tym bardziej, że druga część nie została przyjęta tak entuzjastycznie jak pierwsza. A poza tym kończy się ona w taki sposób, że raczej nie sugeruje kontynuacji serii. 

HBO GO: Kraina lodu II i Gra o tron najpopularniejsze w 2020 - TELEPOLIS.PL

Moje uczucia co do tego są dosyć mieszane. Z jednej strony jestem szczęśliwa i ciekawa, co może się zdarzyć. Kraina Lodu to w końcu nadal mój ulubiony film i duża część mojego życia, między innymi z powodu prowadzenia tego bloga. Z radością znowu zobaczę moje ulubione postacie na ekranie. Z drugiej jednak strony, jak wszyscy czytelnicy bloga wiedzą, byłam dosyć rozczarowana Frozen 2. Nie spełniło ono moich oczekiwań, a sama historia poszła w kierunku, który niezbyt mi odpowiada. Boję się, że trzecia część może być jeszcze gorsza. 

Zastanawiałam się na tym, co tym razem pokażą nam twórcy. Stwierdziłam, że na ten moment mam w głowie trzy możliwe scenariusze. 

1. Przeszłość 

Frozen 2: Elsa and Anna's Parents - Hot Movies News

Pierwsza opcja jest taka, że Disney skupi się na przeszłości Arendelle i Zaklętej Puszczy. Być może pokażą historię Runearda i to w jaki sposób powstała jego nienawiść do magii. Albo skupią się na rodzicach Anny i Elsy oraz ich losach. W takim wypadku jednak film mógłby kolidować z książką, o której ostatnio pisałam, czyli z "Mrocznymi sekretami" lub powielać wątki z niej, co byłoby trochę pozbawione sensu.

2. Dalsze losy Anny i Elsy

Anna Elsa Frozen 2, HD wallpaper | Peakpx

Następny scenariusz opowiada o dalszych losach sióstr. Pokazuje życie Anny jako królowej i Elsy w puszczy. Nadal poznają one otaczający je świat i uczą się w nim żyć. Możliwe, że pojawia się jakiś nowy przeciwnik lub poznają one innych bohaterów, których znamy z innych filmów Disney'a.

3. Hans

Frozen Book to Explore Hans and Anna's Relationship from Both Perspectives

No i oczywiście to na co najbardziej liczę, czyli Hans. Twórcy praktycznie w ogóle nie pokazali w drugiej części, co stało się z księciem, co sprawia, że w zasadzie możliwości są nieograniczone. Można by pokazać jego życie na wyspach albo przyprowadzić jego postać z powrotem do Arendelle. Ciekawe byłoby, gdybyśmy dostali jakieś sceny z jego przeszłości, które tłumaczyłyby jego zachowanie. Jest szansa, że Disney pokieruje jego historią w taki sposób, że książę się zmieni i odkupi swoje winy, jednak nawet jeśli powróci nadal jako złoczyńca i tak będę szczęśliwa. Oczywiście nadal najbardziej liczę na Helsę i to się nigdy nie zmieni. Nadzieja umiera ostatnia. 

I to tyle. Na razie nie wiemy zbyt wiele, ale możemy dzięki temu dużo spekulować. Wszyscy oczywiście trzymamy kciuki za pojawienie się Hansa.

Dziękuję Wam bardzo za przeczytanie i zapraszam do komentowania!

Zaglądajcie na bloga, bo będę zamieszczać wszystkie nowe informacje, jakie się pojawią.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe i sensowne spekulacje, mimo, że tak krótkie! :D
    Ja osobiście myślę, że fabuła Krainy Lodu 3 będzie idealnie wieńczyć całą trylogię (w jakiś sensowny i satysfakcjonujący sposób, oczywiści), na co ogromnie liczę, ale też, co do fabuły, mam podejrzenia, że głównym wątkiem będzie albo wielka podróż przez morza Arendelle i innych królestw (co idealnie nawiązywało by do oficjalnych książek ze świata Frozen), lub, co bardziej dojrzałe, wielka wojna między Arendelle a przykładowo Nasturią (wtedy Hans mógłby pomóc siostrom wygrać wojnę, i w ten właśnie sposób się odkupić ^^). Oba te rozwiązania wydają mi się naprawdę dobre i myślę, że w fajny sposób wieńczyły by całą historię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2