Wszystko i nic

Dzisiaj będzie post o wszystkim, czyli w zasadzie o niczym. Przedstawię Wam parę ciekawostek, pokaże fotki, które znalazłam itd.

No to zaczynamy:


Ciekawostki

1. Pewnie wiecie, że Elsa miała być początkowo czarnym charakterem. Oto jak, by wyglądała:

Was Elsa really supposed to be the villain of Frozen? - Quora


A tak miała być przedstawiona piosenka Let it go -LINK


2. Idina Menzel podkładająca głos Elsie w angielskiej wersji, zagrała w innej produkcji Disney'a - "Zaczarowanej". Zabawnym faktem jest, że w "Krainie Lodu" mówi: "You can't marry a man you just met" (w polskiej wersji Elsa mówi: "Nie wychodzi się za nieznajomego"), a w "Zaczarowanej" jej bohaterka bierze ślub z dopiero poznanym księciem Edwardem.



3. Piosenka Let it go została zaśpiewana w wersji pop w 10 językach:

- angielskim,

- malajskim,

- mandaryńskim,

- japońskim,

- hiszpańskim,

- włoskim,

- francuskim,

- portugalskim,

- rosyjskim,

- koreańskim.

Hiszpańską i włoską wersję śpiewała jedna osoba - Martina Stoessel, natomiast francuską ta sama piosenkarka co w filmie - Anaïs Delva.



4. W trakcie piosenki "Pierwszy raz sięga pamięć" można zauważyć Roszpunkę i Julka wśród gości.


5. Hans pojawia się w "Wielkiej Szóstce" aż dwa razy. Najpierw na tablicy, na posterunku policji, a później jako pomnik.



To tyle ciekawostek. Jest ich oczywiście o wiele więcej, ale postanowiłam na razie powiedzieć te. Mam nadzieję, że się podobały.

Teraz parę rysunknów, fanartów i gifów z naszymi ukochanymi bohaterami.


Hans





Elsa


 


Anna






Kristoff i Sven




Kolejna sprawa. Chciałabym Was spytać czy możecie mi polecić jakieś fajne blogi o tematyce "Krainy Lodu"? Ostatnio szukałam, ale na nic ciekawego nie trafiłam. Tylko proszę: żadnej Jesly! Nie mam nic przeciwko temu paringowi (chociaż wolę Helsę!), ale jest blogów z nim naprawdę dużo i trochę mnie to nudzi.





Na końcu chciałabym Wam życzyć wesołego prima aprilis!



Komentarze

  1. Ooo (czyżbym znowu przyszła spóźniona?)
    O 2, 3 i pierwszej wersji Let it go nie wiedziałam, dzięki ;)
    Hansa tak dużo... Wooooow... <3

    Jak chcesz, możesz wejść na bloga mojej przyjaciółki, link: http://frozennheart.blogspot.com/?m=1

    O Helsie też. Moim zdaniem fajne. Dopiero dwa rozdziały, ale trzeci już się pisze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 - tak, wiem to doskonale. Dowiedziałam się niedawno, że w oryginale Anna miała być wieśniaczką, która przychodzi prosić Królową Śniegu (Elsę), żeby zamroziła jej złamane serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2