Nowa krótkometrażówka

Witajcie, kochani! Znowu przychodzę do Was z dobrą nowiną. Otóż Disney zaplanował na 22 listopada tego roku premierę nowego filmu krótkometrażowego Krainy Lodu pt. "Olaf's frozen adventure". Produkcję będzie można zobaczyć w kinach przed seansem Coco. Film będzie miał jedynie 21 minut, ale i tak umili oczekiwanie na Krainę Lodu 2.


OLAF FROZEN ADVENTURE plakat 61x91,5cm /PP34245 - 7708374570 ...

Po Krainie Lodu, w której scenariusz opierał się na relacji sióstr i historii zaakceptowania siebie przez Elsę, Gorączce Lodu, która opowiadała o urodzinach Anny, nadszedł czas na Olafa. Akcja rozgrywa się w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Bałwanek postanawia odkryć tradycje świąteczne mieszkańców Arendelle i pomóc siostrom, które nie mają rodzinnych zwyczajów.

Pobieranie Tapety Na Telefon Olafs Frozen Adventure HD


Oczywiście w filmie pojawi się oprócz Olafa, Sven, Kristoff, Oaken oraz Elsa i Anna. Zgaduję, że będzie dużo ujęć z samego miasta, co trochę dopełni Frozen. Reżyserią tym razem nie zajęli się Chris Buck i Jennifer Lee, tylko Kevin Deters oraz Stevie Wermers-Skelton. Zobaczymy co z tego wyniknie. Muzyka także nie została skomponowana przez Roberta Lopeza i Kristen Anderson - Lopez. Zajęli się tym Christophe Beck, Kate Anderson, Elyssa Samsel.


5 Amazing Easter Eggs in Olaf's Frozen Adventure - D23

Zwiastun nie został jeszcze przetłumaczony na polski, ale pewnie wkrótce się to stanie. Oto link do angielskiego zwiastuna LINK

Ja po obejrzeniu zajawki jestem zachwycona. Raczej będzie ona zrobiona bardziej w kierunku komedii, zważywszy na to, że główną postacią jest Olaf, jednak zaciekawiła mnie scenografia. Muszę przyznać, że już zakochałam się w sukienkach sióstr i podobają się nawet bardziej niż te w Gorączce Lodu. A Wy co myślicie o nowej produkcji Krainy Lodu?



Mam tylko nadzieję, że Disney nie przesadzi tak jak ostatnim razem, kiedy chora Elsa zachowywała się bardziej, jak pijana niż przeziębiona. ;-) No i oczywiście cały czas będę trzymała kciuki, aby chociaż na parę sekund pojawił się Hans. :-) I po raz kolejny zostaje mi jedynie czekać.

Do zobaczenia!

Komentarze

  1. E tam, mnie się te sukienki nie podobają... Anna wygląda jak starsza o 10 lat, a Elsa jak czarny charakter. Też liczę na Hansa, a co do komedii... Czy tylko mnie nigdy nie śmieszył ten specyficzny humor Olafa? Mimo to czekam z niecierpliwością na krótkometrażówkę i zapraszam na moje omówienie zwiastunu na http://ja-i-frozen.blogspot.com/ :)
    Ps. Co do Frozen Fever wydaje mi się, że Elsa nie zachowywała się jak pijana - ona naprawdę taka była, przez ten lek Oakena, który pewnie był alkoholowy, ale to tylko taka moja teoria...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba to, że trochę zmienili wygląd Anny, a co do Elsy - to futerko dodaje jej trochę pazura. 😉 Gdy pisałam o komedii, chodziło mi o to, że będzie mniej rozbudowana fabuła a pojawi się więcej żarcików (niekoniecznie śmiesznych zawsze śmiesznych). To jednak tylko moje domysły. Wracając do Frozen Fever może twoja teoria mam sens, ale i tak uważam, że można było trochę lepiej wyreżyserować tę scenę. Nie ujmując oczywiście świetnym twórcą Disneya. Z chęcią to Ciebie zajrzę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Co zabawne, ja komentowałam ten wpis wczoraj albo przedwczoraj O_O
    No nic, w każdym razie pisałam, że z blogiem jestem na bieżąco, tylko już z komentowaniem mniej, ale właśnie wróciłam to nadrobić, i no właśnie.
    W kaaażdym razie - ja jestem zachwycona nowymi ciuchami sióstr i w ogóle wszystkich bohaterów. Trochę tylko denerwuje mnie fakt, że Elsa znów ma ten stary krój sukienki, który tylko troszeczkę przerabiają :/ Za to Anna moim zdaniem wygląda przecudnie, zwłaszcza w warkoczach, bo w upiętych włosach podoba mi się znacznie mniej. Kristoffem jestem zachwycona (tylko największy ból tego szorta - to Oaken był bez koszuli XD W ogóle coraz bardziej go rozbierają XD) ♥
    I nie mogę się doczekać, czekam też na polski zwiastun. Mam nadzieję, że w polskiej wersji językowej zostanie stara obsada :D
    Czekam też na rozdział!!
    [lodowy-wierch]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że czytasz mojego bloga. Tak samo jak Ty uważam, że mogliby już zmienić krój sukni Elsy. Oczywiście każda kolejna odsłona jest cudowna, ale fajnie byłoby wymyślić coś nowego jak u Anny. Oaken ;-D W sumie, to masz rację z tym rozbieraniem. Już się boję co będzie w Frozen 2. ;-) A i ważna wiadomość: POLSKI ZWIASTUN JUŻ JEST! Jej!
      Pozdrawiam!
      PS. Życzę Ci dużo weny i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału u ciebie.

      Usuń
    2. Dokładnie! XD Ale no Elsa najwyraźniej lubi takie kiecki. Może w 2 części troszkę bardziej zaszaleją :D
      I kurczę, jak wykrakałam z tym polskim zwiastunem! Widziałam, i też bardzo mi się podoba, ale bardzo mnie interesuje, dlaczego moja ulubiona kwestia Anny ("Gross") jest tak bardo zmieniona :D
      A u mnie rozdział będzie chyba jutro :D

      Usuń
    3. PS - Wiesz może, co zrobić, żebym dostawała powiadomienia, że ktoś odpowiada na moje komentarze (nie na moim blogu tylko na czyimś)? Bo kiedyś tak było, ale teraz przestałam je dostawać :/
      Dlatego piszę to pod twoim najnowszym postem, żeby łatwiej było mi sprawdzić, czy odpowiedziałaś xD

      Usuń
    4. Też właśnie gdy oglądałam, zdziwiła mnie zmiana tekstu, ale też zabawny ten tekst. Niestety nie wiem jak to ustawić. Mogę Ci jedynie powiedzieć, że na Twoje inne komentarze też odpowiedziałam :)

      Usuń
    5. Też uważam, że był zabawny, ale nie pasował mi głównie ze względu na moje domysły xD
      Nie ma sprawy, i tak ci dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2