Disney On Ice

We wtorek 10.11.15 odbyła się rewia na lodzie Disney On Ice 25 lat fantazji. Miałam szczęście być w Łodzi na tym wydarzeniu. Muszę przyznać, że to przerosło moje największe oczekiwania. Było cudownie! ,,Kraina Lodu" była na końcu i została, według mnie, najlepiej zrobiona. Oprócz tego można było zobaczyć: "Króla Lwa" , "Małą Syrenkę" i "Piotrusia Pana". Wracając do "Krainy Lodu", wrażenia były niezapomniane. Pojawili się: Elsa, Anna, Hans (który był zresztą śliczny), Kristoff i oczywiście Olaf. Zabrakło niestety Svena i Szwądękaunta, ale to nie przeszkadzało za bardzo. Choreografia była bardzo skomplikowana i przepiękna. Naprawdę polecam!



 FAQ | Disney on Ice

Komentarze

  1. Ja niestety nie miałam tyle szczęścia :( a szkoda, bo chciałam zobaczyć Disney On Ice, zwłaszcza Krainę Lodu. Oczywiście, że Hans musiał być śliczny. Nie byłby Hansem, gdyby nie był śliczny xD Masz może jakieś zdjęcia? Z chęcią bym zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś byłam na Disney on Ice. Było cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2