Wszystko i nic #2

Hejka, kochani! Pamiętacie tego posta? LINK Cóż po ponad roku przyszedł czas na drugą odsłonę. Dzisiaj przedstawię Wam:

- ponownie parę ciekawostek,

- moje nowe pomysły,

- trochę informacji o blogu,

- znów ciekawe fanarty i obrazki związane z Frozen.

No to START!


CIEKAWOSTKI

1. Włosy Elsy mają ponad 15 razy więcej pasm niż Roszpunki. Podczas, gdy na głowie Roszpunki znajduje się tylko 27 tysięcy włosów, Elsa ma ich ponad 420 tysięcy. Przy okazji, co myślicie o teorii, mówiącej o tym, że Roszpunka oraz Elsa i Anna to kuzynki? Według mnie nic w obu filmach na to nie wskazuje. Mimo to jestem zwolenniczką takiej wersji.


2. Początkowo Olaf miał być pingwinem, a Puszek niedźwiedziem polarnym. Dla mnie zdecydowanie bałwan i potwór śnieżny to lepszy wybór.

3. Imiona niektórych z braci Hansa to: Caleb, Rudi, Runo i Lars. To właśnie ten ostatni namówił go do wyjazdu do Arendelle.

4. Niemieckie znaczenie imienia Elsa to szlachetna.

5. W scenie, gdy Anna i Kristoff spadają z klifu, są nadal związani liną, ale w kolejnym ujęciu sznur nagle znika.


MOJE NOWE POMYSŁY

1. Jestem w trakcie tworzenia rankingu For the first time in forever. Znajdzie się w nim 30 różnych wersji językowych tej piosenki. Co tym myślicie? Chcielibyście coś takiego zobaczyć?

2. Po zakończeniu mojego opowiadania I żyli długo i szczęśliwie..., opublikuję nową opowieść pt. "Kraina Lodu - Inna historia". Będzie się składała z trzech części i oczywiście w roli głównej nasza kochana parka - Helsa! Zapowiedź i więcej informacji już wkrótce.

3. Myślę nad założeniem nowego bloga. Będę tam zamieszczała recenzję oraz więcej swoich prac. Wszystko pozostanie w klimacie filmów. Co o tym sądzicie? Warto? Oto mały projekt:


4. Chciałabym także zacząć dodawać na bloga moje fanarty. Nie jestem świetna w rysowaniu, ale myślę, że nie jest najgorzej. Przynajmniej mam taką nadzieję. Jestem ciekawa Waszych opinii na temat moich prac. Podoba się pomysł czy raczej tego nie robić?

Uff... Trochę się tego nazbierało. Co przypomina tylko o tym, że blog nadal żyje. Ostatnio rzadko dodawałam posty, ale już jestem z powrotem. To jedziemy dalej.

INFORMACJE

1. Zajrzałam do wcześniejszych rozdziałów i postanowiłam je trochę uporządkować i dopracować. Wielkich zmian nie będzie i na pewno nie będzie to miało wpływu na fabułę. Będę to robić sporadycznie, a nie wszystkie naraz.

2. Już zaczęłam pisać rozdział 17. Nie umiem powiedzieć kiedy go skończę, ale mam nadzieję, że przed końcem wakacji. Będzie on przedostatnim lub przed przedostatnim.

OBRAZKI

No i wreszcie, koniec nudnego gadania. Czas na fanarty.

Nasi ulubieni bohaterowie wyrzeźbieni w lodzie. (Tumblr)






Piękne! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Niestety nie znam artysty.








Dosłownie! Ja i mój brat:





No i na razie to tyle. Czekam na odpowiedzi w komentarzach. Do następnego razu!



Komentarze

  1. Ups! Blogger zmów płata mi figle. Wiem, że zdjęcie nowego bloga wstawiłam dwa razy, ale niestety nie mogę tego usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nieee... Jak dla mnie to, że Roszpunka pojawiła się w filmie, o niczym nie świadczy. To tak jakby twierdzić, że każdy jest spokrewniony z każdym...
    2. Helsa! Czekam na więcej Helsy!
    3. Świetny pomysł, naprawdę. Czytałabym.
    4. Jak dla mnie to genialny pomysł z tymi fan-artami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, uwierz mi, że Helsy będzie tu jeszcze dużo. ;) Bardzo mi miło, że zainteresował Cię mój nowy pomysł. Pierwszy fanart chciałabym Wam pokazać już niedługo.
      Pzdr!

      Usuń
  3. Cześć ;) Co do pierwszego pytania, to nie lubię crossoverów. Teoria o spokrewnieniu Elsy i Roszpunki jest tak samo prawdopodobna jak Elsy i Tarzana. Głównie ich pokrewieństwo ma się opierać na tym, że obie mają moce, tylko że, moc Elsy jest wrodzona (być może dziedziczna jak zostało to przedstawione w Once upon a time), a Roszpunka zyskała moc przez działanie magicznego kwiatu. A to że Roszpunka pojawiła się na balu o niczym nie świadczy, było tam dużo gości z sąsiednich królestw, równie dobrze można powiedzieć że Elsa i Anna są spokrewnione z Hansem, bo tam był ;) Chętnie przeczytam kolejne opowiadania, możesz ich pisać nawet 10 (zwłaszcza jak będzie Helsa :P), oczywiście czekam na ciąg dalszy obecnego opowiadania, fajnie by było jakbyś pisała notki częściej. Pomysł na drugiego bloga też fajny. Ogólnie lubię czytać recenzje/ opinie bo czasem ktoś wyłapie coś ciekawego czego mi nie udało się zauważyć. Fanartów z frozen też nigdy nie za wiele, więc do dzieła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak jak pisałam, też nie uważam, żeby coś wskazywało na ich pokrewieństwo. Mimo to nie jestem przewodniczką takiego obrotu spraw. Staram się pisać w miarę regularnie, ale wiem że w ostatnim czasie słabo mi to wychodzi. Poprawię się. ;) Drugiego bloga już przygotowuję. Fanarta też mam zamiar jakiegoś pokazać. Tak na próbę. Nadal się zastanawiam tylko jakiego. Dziękuję za przeczytanie i za komentarz!

      Usuń
  4. CIEKAWOSTKI
    Hmm, tylko czy 3 ciekawostka nie pochodzi z książki "Serce z lodu"? To fajna interpretacja, ale nie kanon ;)
    O 1 nie miałam pojęcia, i tak jak strasznie podoba mi się pomysł na niedźwiedzia, to wolę obecną wersję, mam uraz do pingwinów po Małej syrence 2 xD

    TWOJE POMYSŁY
    1 - bardzo lubię takie zestawienia, jestem strasznie ciekawa, którą wersję uważasz za najlepszą :D
    2 - Opowiadania, jak już chyba wspominałam, nie mogę się doczekać! Czy to będzie sequel do obecnego czy w ogóle alternatywna historia? I czy oprócz Helsy będzie też Kristanna?
    3 - jak tylko ogarniesz się z tym blogiem to gwarantuję, że będę na niego zaglądać ^^

    Mamy znam, rzeźby też mi chyba gdzieś mignęły, a fanart z Elsą jest prześliczny!

    Pozdrawiam! :)
    [lodowy-wierch]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *MEMY, nie żadne mamy -.-

      Usuń
    2. Tak, imiona pochodzą właśnie z tej książki, którą zresztą kocham.
      Swój ranking dodam we wrześniu. Najpierw pojawi się "Pierwszy raz jak sięga pamięć". Następny już jest w przygotowaniu. Cieszę się, że podoba Ci się ten pomysł.
      Opowiadanie to będzie zupełnie nowa historia. Tak, jak pisałam będzie to dość krótkie (w porównaniu do obecnego) i raczej nie pojawi się Kristanna. Chociaż może jakiś mały wątek dodam. Jeszcze zobaczę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. A ja widziałam filmik że Roszpunka i Flyn to rodzice Anki i Elsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Odpowiedź spóźniona o prawie rok. Przepraszam! Pewnie już tego nie przeczyta nikt, no ale cóż... I tak napiszę. :) To ciekawa teoria, ale bezpodstawna. Rodzice Ani i Elsy są przedstawieni w KL i zdecydowanie nie jest to nasza kochana para z Zaplątanych. Mimo to nasza fanowska wyobraźnia nie zna granic i to jest piękne.

      Usuń
  6. 21 year-old Nuclear Power Engineer Arri Whitten, hailing from Arborg enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Macrame. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Eclipse. swietna strona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2