Hans Week - dzień trzeci

25 maja rozpoczął się Tydzień Hansa. Tym razem, jak pewnie zauważyliście, nie będę codziennie dodawać posta, lecz potraktuję go bardziej wybiórczo. Powód jest prosty -  nie spodobały mi się wszystkie tematy. Stwierdziłam, że bez sensu tworzyć na siłę. Także posty pojawią się w trzeci dzień (czyli dzisiaj), szósty i siódmy. Gdyby ktoś chciał się bardziej zagłębić, zapraszam TUTAJ.

A tymczasem, dzisiejszy temat to BRACIA JUŻ TACY SĄ.

Miłego czytania!

 

Bracia już tacy są - powiedziała jego babka, gdy Henrik, Andreas i Claus udawali, że on nie istnieje. 

Bracia już tacy są - powiedziała jego niania, gdy Linus i Jesper zmusili go do biegania wokół zamku w samej bieliźnie.

Bracia już tacy są - powiedziała jego matka, gdy Vincent i Paul zamknęli go w ciemnym lochu.

Bracia już tacy są - powiedział Lars, gdy Eric odebrał mu jego pierwszą miłość.

Bracia już tacy są - powiedział jego ojciec, gdy Rudi i Runo złamali mu rękę.

Bracia już tacy są - powiedział Annie, gdy rozmawiali o jego rodzinie. Wcale w to nie wierzył.

Bracia już tacy są - wmawiał sobie, gdy mieczem przebijał serce Caleba. Tym razem w to wierzył. Jedenaście kolejnych razy również to powtarzał.

Bracia już tacy są - powiedział nad grobem rodzinnym, gdy włożył koronę Nasturii.



Zrobiło się mrocznie! ;-) Co sądzicie o takiej ciemnej stronie Hansa? Dajcie mi znać w komentarzach!

#hansweek #hansweek2020

Komentarze

  1. Hejka, wow otworzyłam oczy, a tu nowinka ;) Bardzo mi się spodobało takie wyjście ze standardowego opowiadania i przekaz całej historii poprzez krótkie zdania. Na naszych oczach powstaje ,,Ciemna strona Hansa" XD która swoją drogą ciekawie wyszła. Wgl wydaje mi się, że bieganie wokół zamku w samej bieliźnie przyczyniło się do zamknięcia go w lochu :-(
    Tak czy siak pozdrawiam i niech moc będzie z Tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie spróbować czegoś nowego - stąd pomysł na te pojedyncze zdania. Starałam się jednak, żeby nie wyszło to czasem nudno, dlatego zrobiłam z Hansa mordercę.
      Dziękuję za komentarz i również Cię pozdrawiam! :-)

      Usuń
  2. Przejrzałam sobie te prompty, zanim jeszcze zobaczyłam, który wybrałaś, żeby o nim napisać, i bardzo się cieszę, że padło na ten, najbardziej mnie interesował :D

    Przez chwilę nie mogłam zrozumieć, kim jest "Annie", bo wszystkich pozostałych braci znam, i dlaczego to on to mówił, a nie Hans. Ale w międzyczasie obudziłam się do końca i już wszystko jasne xD

    Prawdę mówiąc, im mroczniejszy Hans, tym bardziej ja lubię o nim czytać... Dlatego bardzo mi się podobało, końcówka z jednej strony była zaskakująca, ale z drugiej wydaje mi się, że wszystko do tego prowadziło. Świetny pomysł na wykorzystanie nazwy promptu jako osi całego opowiadania! ♥

    Planujesz jeszcze jakieś wpisy na Hansweek?

    [arnadalr]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne, już wiem, że tak, muszę się bardziej skupić, pisząc komentarze xD Wobec tego czekam na dzień szósty i siódmy :')

      Usuń
    2. Mnie też właśnie ten dzisiejszy (w zasadzie przedwczorajszy, bo piszę ten komentarz później ;-)) temat najbardziej zainteresował.
      Haha. Tak się zastanawiałam, czy będzie to z Anną zrozumiałe. Dobrze, że potem zrozumiałaś.
      Taaaak. Mroczny Hans to złoto! Też lubię o nim czytać w takiej wersji.

      Usuń
    3. Spoko, nie dało się tego chyba inaczej napisać ;D

      I ja zawsze jestem chętna na więcej takich opowiadań, to najlepsze (w sumie najgorsze) wcielenie Hansa ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2