Podsumowanie Helsaweeku

Witam w maju! Tak jak obiecałam, oto podsumowanie Helsaweeku. Prace, które mi się najbardziej spodobały, i które mocno polecam.

1. One-shoty, które warto przeczytać
  • Modern napisany przez ravinewreyn - LINK 1 
Podobnie jak moja praca jest to aktorskie AU. Także mówi o drugiej części filmu. Bardzo słodka i urocza Helsa na poprawę humoru. :-)
  • "Only The Young" napisane przez Archangelic - LINK 2 
Kolejny modern. Akcja dzieje się w szkole średniej. Zawiera Helsę, ale także Elsa/Eric (Erilsa?) i Ariel/Eric.
  •  "Seeing" napisane przez calenheniel - LINK 3 
One-shot stworzony w dniu ostatnim. Jest to rozmowa Hansa z Elsą po wydarzeniach z pierwszego filmu.
  • "Embers" napisane przez kissmyapplejuice - LINK 4 
 Hans z mocami ognia i Elsa bez mocy. Przyjemna, ładnie napisana, krótka historia.
  • "A Thousand Years" napisane także przez kissmyapplejuice - LINK 4 
Chyba mój ulubiony one-shot z tegorocznego Tygodnia Helsy. Cudo! Gorąco polecam!

2. Fanarty, które warto zobaczyć
  • Zamiana (disneysfrozenguy) - LINK 1
galaxygolfergirl:
“disneysfrozenguy:
“southernarendelle:
“ disneysfrozenguy:
“ Helsaweek 2020 - Day 1: Swap
Like or reblog. DO NOT repost.
And we’re finally here! The days have come! Happy Helsa Week everybody!!
I remember when I showed this to my...  

Bardzo podoba mi się Elsa w takich włosach. Jej strój też jest piękny. Hans wygląda trochę gorzej, ale nadal jest to bardzo fajny koncept.
  • Moce (paramourxlight) - LINK 2 
paramourxlights 
paramourxlights 
Prosty rysunek a jaki słodki! Bardzo lubię pomysł Hansa z mocami ognia. 
  • Lata 50. (puryartist) - LINK 3 
image 

Podoba mi się styl tej artystki i regularnie oglądam jej prace. Również w czasie Helsaweeku stworzyła piękne rzeczy.

To tyle! Te prace najbardziej skradły moje serce, ale zachęcam Was, abyście poszukali swoich faworytów. Podzielcie się także ze mną swoimi opiniami na temat tych, które Wam podałam.

Buziaki, Marisol!

Komentarze

  1. Hejka, ogl te opowiadanka pokazują, jak ważna jest znajomość języka angielskiego:) i przyznam, że wśród nich znaleźli się moi ulubieńcy. Co do ilistracji, to według mnie, ostatnia ma w sobie to coś. W każdym razie, miło jest, gdy pojawiają się takie nowinki (oby tak dalej).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Stety niestety w obecnych czasach angielski jest niezbędny w wielu przypadkach. Choć w razie czego zawsze jest tłumacz 😉. (Przydaje się przy hiszpańskich autorach)

      Usuń
  2. O matko, jakoś przegapiłam tego posta, zauważyłam go dopiero teraz, bo stwierdziłam, że teraz to już pewnie pora na kolejny, więc wejdę zobaczyć, czy coś dodałaś :D

    Z tego wszystkiego, co wymieniłaś, znam tylko puryartist - z resztą w wolnej chwili może się zapoznam :) - i ten styl jest po prostu śliczny ♥ Ja jeszcze przed F2 obserwowałam jedną dziewczynę, która robiła mnóstwo Helsy i miała bardzo ciekawy styl, jeśli się nie mylę, to na tumblrze nazywała się icestorming, być może ją kojarzysz :) Nie mam pojęcia, czy brała udział w weeku, bo nigdy nie byłam w fandomie Helsy, a po F2 to w ogóle wypadłam z obiegu xD

    Tak czy siak czekam na kolejny wpis! :) Ja u siebie na razie uzupełniłam zakładki ^^

    [arnadalr]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać - bardzo podoba mi się, jak wygląda teraz twój blog! :) ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2