Helsa Week - dzień czwarty

Dzisiaj wstawiam post bardzo późno (została mi godzina dnia 😂), ale na szczęście się wyrobiłam.

Tematem było FANTASY. Ogólnie chodziło o to, aby umieścić parę w jakimś innym, fikcyjnym świecie. Jako, że ponownie oglądam serial Klub Winx, postanowiłam qybrać właśnie ten świat. Zrobiłam szybki szkic. Elsa jest w stroju Bloom, a Hansa narysowałam jako specjalistę. 



Może jakiegoś talentu ogromnego to ja nie mam, ale chciałam zrobić dla Was coś nowego. 

Przepraszam, jeśli wypaliło Wam oczy. Xd

#helsaweek #helsaweek2020 

Komentarze

  1. Ojaaa, kiedyś namiętnie interesowałam się Winx, moją ulubienicą była chyba Flora, ale Bloom zawsze podobała mi się najbardziej :D

    Czy Hans byłby tutaj analogicznie Skyem? xD

    Nie wypaliło mi oczu, ogólnie uważam, że rysunki są urocze, podoba mi się zwłaszcza Elsa - jest meeega wydetalowana. Hans też jest niezły, ale to stara prawda, że faceci są trudniejsi do narysowania, i tyle xD

    [arnadalr]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ale super! To niesamowite, ile osób oglądało ten serial. Był on tak naprawdę moją pierwszą wielką pasją. A ulubioną wróżką była od zawsze zdecydowanie Stella, chociaż w ostatnich sezonach ją trochę zepsuli. Swoją drogą Brandon był moim fikcyjnym crashem od zawsze. ;-)
      Dokładnie tak, Hans byłby Skyem. Choć nawet wpadł mi do głowy taki pomysł, w którym Hans mógłby być synem Bloom i Skya (ma rude włosy jak ona), a Elsa córką Stelli i Brandona (matka Stelli - Luna ma za to platynowe włosy, jak Elsa).

      Usuń
    2. Nie dotrwałam chyba do końca, bo zawsze oglądałam Winx jakoś wyrywkowo, ale pamiętam, że strasznie mi się podobały. Stellę też bardzo lubiłam - i na tym się chyba kończy moja sympatia do bohaterek, reszta była mi totalnie obojętna :D

      Stella i Brandon z kolei byli moją ulubioną parą :D Ale Bloom i Sky podobali mi się wizualnie najbardziej (cóż, ruda i blondyn; mam jeszcze kilka takich paringów xD).

      A pomysł na taki crossover jest naprawdę ciekawy! Nawet gdybyś nie miała jakiegoś szerszego pomysłu na wykorzystanie tego, możesz zawsze pomyśleć o one-shocie ;)

      Usuń
    3. Myślę, że nawet coś takiego może się pojawić. Zostały mi jeszcze 2 sezony do nadrobienia, a już pojawił się nowy, więc Winx na pewno przez jakiś czas zostanie w moim umyśle.

      Usuń
    4. Ooo, to na pewno będę czekać! :D ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6 - Świąteczny

Rozdział 1

Rozdział 2